Marketing Communicatie Cup
Wat houdt de Marketing Communicatie Cup in?
Exposanten kunnen door het werven van bezoekers kans maken op korting op het deelnametarief voor de volgende editie van WoTS.
Met jouw persoonlijke bezoekersregistratielink kun je jouw relaties uitnodigen voor een gratis beursbezoek. Een persoonlijke uitnodiging wordt vaak erg gewaardeerd en op deze manier creëren we met elkaar meer traffic op de beursvloer.
Hoe kun jij de Marketing Communicatie Cup winnen?
Alle exposanten kunnen deelnemen aan deze competitie. Degene die de meeste bezoekers verwelkomt op de beursvloer is de winnaar. Om het eerlijk te houden, wordt het aantal bezoekers wel gecorrigeerd op basis van het aantal m2.
Voorwaarden
De beursorganisatie biedt iedere exposant een eigen unieke bezoekersregistratielink aan. Met behulp van deze link kunnen exposanten hun relaties eenvoudig uitnodigen voor een gratis bezoek aan de beurs.
-
- Exposanten die honderd bezoekers of meer werven, maken kans op het winnen van de Marketing Communicatie Cup.
- Deze hoofdprijs wordt verdeeld over drie winnaars, één per wereld.
- De winnaar ontvangt (naast een mooie beker) 60% korting op de eerstvolgende editie van WoTS en een leuke activiteit voor jouw winnende team.
- Het meten voor de hoofdprijs gaat op basis van het aantal bezoekers dat daadwerkelijk naar de beurs komt.
Jouw persoonlijke bezoekersregistratielink heb je in april via de e-mail ontvangen. Mocht je jouw bezoekersregistratielink niet ontvangen hebben of kwijt zijn, neem dan contact op met het projectteam via info@wots.nl.